Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Pride

Av Linda - 5 augusti 2012 21:29

Årets Pride är över. Fredag kväll hann vi in en sväng. Tog turen ner till parken, men hittade inga vi kände och valde därför att ta en öl på en gay-vänlig restaurang istället. Lördag var paraden. Vi satt vid tanto, alltså alldeles i slutet. Hoppade på efter Qx och dansade efter Maria Montazami, som stod däruppe på flaket.

På kvällen blev det Miss Gay. Sen dansade jag i princip non-stop till närmare fem på morgonen. Då vandrade jag och Paula genom ett tyst Stockholm, en ljus och varm sommarmorgon. Det är en vacker stad jag bor i!!

Hade nog räknat med att min fot skulle göra ont idag, men det gör den inte. Däremot har jag träningsvärk både här och där efter nattens dansande.

Happy Pride! Vi ses nästa år :)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Skapa flashcards