Alla inlägg den 20 december 2010

Av Linda - 20 december 2010 16:25

Idag är det måndag och min näst-sista arbetsdag innan jullov. Det är också ganska exakt en vecka sedan jag rökte min sista cigarett. Och så är det dan före dan då vi åker mot Vasa för årets julfirande. Allt spännande och roligt och något jag längtat efter. Ska bli kul att få se lille Igor och Elliot som nu blivit storebror. Och lillasyster och pappa och alla andra förstås. Julklapparna är inslagna och ligger i påsar och väntar på transporten över pölen, hundarnas klappar flest till antalet som vanligt.


Nu ska jag städa några boxar och lämna ut några hundar innan jag åker hem till tvätt, städ och packning. Om jag inte hinner blogga mer innan jul så önskar jag de läsare som har tålamod nog att följa mig En Riktigt God Jul!!!

Ovido - Quiz & Flashcards