Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Älskade hårbollar!!

Av Linda - 1 mars 2011 20:16

31 399 steg (I'm back!!!)


Ixa var så söt idag på vägen hem från jobbet. Efter ett hundmöte belönar jag Ixa med boll, Julia får godis och sen kampar jag och Hiki med trasan. Vi förflyttar oss framåt under kampen och helt plötsligt känner jag att det saknas en närvaro... Julia nosar runt brevid oss och Hiki leker jag ju med, men min svarta skugga är borta! Stannar till och tittar upp, och 10-15 meter bort står Ixa -stilla som en staty! Hon står kvar på precis den plats där vi lämnade henne, men vi märkte inget, så inne i vår lek var vi. Och Ixa, hon står kvar tills jag kallar in henne. Då kommer hon i världens fart, med svansen vilt viftande. Vad det är hon håller på att försöka lära mig, det har jag inte listat ut än. Jag är inte så snabbtänkt ;)


Ibland blir jag smått förvånad över hur mycket kärlek det ryms i ett hjärta. När jag tittar på mina underbara tjejer känns det ibland som det ska svämma över därinne i bröstet. Och ändå är det inte fullt -det finns plats för alla dom fyrfota på jobbet, vänners hårbollar och en massa tvåbenta också :)

 
 
Marlene

Marlene

2 mars 2011 20:06

Jag förstår dig, ibland känns det som att man har ett hjärta för varje individ som svämmar över <3

http://www,mafomy.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards