Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Tre blir två...

Av Linda - 27 mars 2011 09:05

 

Idag blir tre hundar två. Leia har bott med oss i över två veckor nu. Fort har tiden gått och helt plötsligt är det den dagen då matte kommer för att hämta henne.


Vi har passat Leia många gånger förut, men ändå har jag aldrig sett henne så livlig som denna gång -vårkänslor? I skogen är det hon som stått för initiativet till de flesta lekarna, rusat som en tok genom skog och mark alldeles själv om inget velat leka. Djungelrycket tror jag det kallas på ridgen. Hon är tacksam att ha med på promenaderna, jag känner henne så väl nu att jag lätt kan lita på att hon följer mig.



 

Trots allt jobb denna helg så har vi ändå hunnit med skogen. Värdefullt att komma ut och koppla av!! Finns väl inget bättre sätt att hålla fötterna på backen som en promenad med goda fyrbenta vänner!!


Nu måste jag göra mig iordning för dagens "föräldramöte" på dagis. Jag är lite nervös...

 
 
Ingen bild

lillasyster

29 mars 2011 13:50

He e no fler än Leia som har vårkänslor!! Elliot tycker å he e kul ti va ut nu, då he e så fint väder...han ha int vari så inspirerad senaste veckorna å ja förstår an, man böri ju bli LIIITE trött på denhe vintern nu. Föräldramötet gick bra hoppas ja, ja kan ring nå i slute på veckan, så får ja hör om mötet å intervjuerna...:) Puss!

 
Pernilla

Pernilla

29 mars 2011 19:33

Du är så himla duktig! Var inte orolig, du klarar det galant! Mötet gick jättebra och du känns otroligt proffsig och självsäker när du stod där framme :). Glöm inte att ha kul!
Kram!

http://www.bonza.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards