Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Min minsting blir stor!

Av Linda - 20 oktober 2010 18:53

Grattis min lilla stjärna på 3-årsdagen!!


 


En liten knubbig svartnos med åtta ben och stor röd rosett kom till mig för snart 3 år sen. Nyfiken i en strut, överallt var den svarta lilla nosen, redan från allra första början. En tuff liten krabat som sov i eget rum (av eget val, jobbigt när dom där tvåbenta kollade på TV och hade lyset tänt och du var trött!!)


3 år av lek, skratt, träning och oro när du varit sjuk. En flytt på 70 mil, från eget hus på landet till lägenhet 3 trappor upp. Från skog och grönska till storstadbrus och tunnelbana. Genom allt är du lika positiv och öppen, svansviftande och glad, glad, glad!! Med blöta pussar piggar du upp mig de dagar livet känns tungt. Och den där lilla svarta nosen -som nu blivit lite större- den är fortfarande med överallt :)


Jag älskar min lilla Svarta Fara, min Tjuvaktiga Skata!


/Matte

 
 
Ingen bild

Error

22 oktober 2010 20:33

Grattis till syster-yster därnere i södern! Du verkar ha det bra och ha en matte som fattar det viktiga i att fira födelsedagar! Det kan man inte påstå att min gör... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards