Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Sota 1 år

Av Linda - 17 mars 2012 15:22

För ett år sedan föddes en liten svartnos som kom att heta Sota. Även kallad Skrotet, med kärlek. Att hon skulle landa hos mig var varken planerat eller väntat. Men lika lite som jag trodde att jag skulle kunna gå vidare utan Ixa, lika lite kan jag nu tänka mig livet utan mitt Skrot.


 


Är inte livet fantastiskt?


Jag är tacksam för detta första året med vild och galen valp. Och hon är älskad, mer än jag någonsin trodde möjligt.


 


1-årsdagen är en viktig dag att fira. Jennifer, Marja och Spike kom förbi, iklädda partyhattar och med korvtårta och paket. När vi öppnade dörren så står dom där och sjunger -vilka vänner  


 


 


Spike hade med sig två inslagna paket, båda med bollar i  


   


Gamlingarna var inte riktigt lika outröttliga som den lilla valpen...


   


Många år till vill vi ha med vårt lilla Skrot   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards