Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

Ny frisyr

Av Linda - 28 juli 2009 16:25

Japp, nu är håret kapat :) Jag och Susanne hade fyra timmar bokade idag hos Eppi, Susannes frisör sedan några år tillbaka. Jag har varit så oerhört missnöjd med mitt hår nu i flera månader. Det är ju bara lillasyster som vet hur jag vill ha det och som får till det så jag blir nöjd. Men det blir ju så långt mellan besöken och nu när bebis har kommit räcker inte tiden till heller. Så jag lät Susanne övertala mig att prova Eppi, som har en liten mysig salong på söder. Eppi är en stor personlighet som kräver sina kunders medverkan under klippning och färgning. Hon kräver att få veta vad man tycker, tänker och vill. Hon är precis den frisör jag behöver, som tvingar mig att våga säga min åsikt -och som lyssnar på den. Jag tror aldrig jag haft såhär kort hår, även om själva frisyren är en gammal goding som jag alltid trivts i -fast kortare... Jag älskar det :)




 
 
Ingen bild

Jennie

28 juli 2009 17:45

Snyggt! Du passar jätte bra i det! Den frisyren ska du vara nöjd med:D

 
Ingen bild

Emma

28 juli 2009 18:07

Vart är bilden på dig? Ser bara en trött Julia.

Nääää :) Det blev ju jättejättefint :)

 
Anna

Anna

28 juli 2009 21:45

SKITSNYGGT! :D Och du passar verkligen bra i så kort! :)

http://www.poetryinmotion.nu

 
Ingen bild

Lena

29 juli 2009 08:57

Åh, så snyggt! Snart får vi väl se frisyren "live" eller hur ;-) Skynda dej att komma hem (!) till Umeå. Kramar!

 
lina

lina

29 juli 2009 13:13

å vad fiiiin du är med nya frisyren linda! kanonsnyggt! :) kram!

http://i-fokus.se

 
Grebirf Samoht

Grebirf Samoht

19 augusti 2009 18:28

Det ser väl helt okej ut.

http://cykelintresset.tripod.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards