Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Pride -onsdag

Av Linda - 30 juli 2009 13:11

Vi anlände till Pride Park tidig eftemiddag igår. Vi satte oss utanför området på gräset och drack lite vin. Susannes kompis Johan kom en stund senare och sen dök det upp mer folk hela tiden. Efter några timmar gick vi in i Pride Park och strosade runt. Det köptes öl och det pratades med folk, vi lyssnade på musik och kollade runt bland tälten.


Färgglatt :)


Vi såg en del bra artister också. Jill Jonsson var underbart vacker och hon har ju verkligen rösten.... Rebecka Törnqvist var rätt okej, A Camp en besvikelse -men helt okej som bakgrundsmusik.



Gick aldrig fram till scenen när A Camp spelade, men blev en rätt bra bild från storbildsskärmen.


Malena Laszlo uppträdde också. Vi stod precis vid scenen när hon gick av och fick då äran att fotograferas med henne :)


Ikväll blir det schlager med Susannes vänner. Dags att hoppa in i duschen och göra mig fin.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards