Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Linda - 19 maj 2009 20:27

Supernyfiken på vilka som läser min blogg. Om du är trogen läsare av min blogg men inte ännu presenterat dig så gör det gärna.

Av Linda - 19 maj 2009 18:01

Över en vecka nikotinfri nu, vilket är mycket lättare när Susanne är här och ger mig annat att tänka på... Hann knappt släppa av henne innan suget satte in med full kraft -vore jag inte så förkyld hade jag säkert stannat och köpt mig ett paket cigaretter. Men jag ska inte, vill inte!! Det värsta är nog inte suget i sig, utan att jag blir så grinig. Jag som har lyst starkare än solen nu i flera månader är plötsligt sur och stingslig och inget kul alls :( Och det går liksom inte att styra heller, trots att jag försöker skärpa till mig... Inte blir det bättre av att det faktiskt finns en del saker att vara sur och grinig över, som tex att huset tar så enormt mycket kraft av mig -jag är så less på att känna det tunga ansvaret vila på mig... Det är nästan så man blir lite röksugen...


Om allt går enligt planerna tar jag nattbussen ner till stockholm på torsdag. Ixa spenderar helgen med Malin och Ida (tack gumman, du är guld värd!!) Nu gäller det bara att hitta någon som vill dela sin helg med liten soffpotatis. Det kan ju inte vara så svårt -skulle du kunna säga nej till de här ögonen?




































Ovido - Quiz & Flashcards