Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Linda - 20 maj 2009 22:55

....rökfri...Humöret lite upp och ner...något kortare stubin än vanligt...



Full fart hela dagen, klev upp vid halv två för att städa inför husvisning. Sen tog jag och hundarna en lång promenad i skogen medan mäklaren visade ett rent hus :) Sen in med hundarna i det rena huset -och det var inte längre rent...Minnesanteckning: Jag älskar mina hundar!!


Imorgon är det Club Show och jag har lovat stå i fiket hela dagen. Miniräknare med -efter fyra nätters jobb funkar inte den i hjärnan så bra... Att jag alltid jobbar när det är utställning i den här staden!! Efter utställningen lämnar jag över mina hundar till Malin och Erica (ja, det var Erica som inte kunde säga nej till Lulias ögon -eller min bedjande röst...) Sen bär det iväg till Stockholm, åka buss hela långa natten -tur att jag kommer vara dötrött, jag lär ju sova gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards