Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Linda - 23 juni 2012 19:17

En vända upp till Umeå och en tur ut på landet. Det har vi hunnit med sedan sist, jag och Sota. I umeå ställdes det ut för första gången. Det gick bra. Hunden är numera satt på diet. Jag och Erica hann med en tur i skogen. Det gick bra. Om extrem andnöd kan klassas som bra. Stor hjälp fick jag iaf och har nu lagt upp träningen lite annorlunda.


(Anmälan till tjejmilen är också gjord -betald och utprintad. Så nu sker det, bäst att bli redo.....)


Självklart fanns det också tid att sitta i Lenas kök under vistelsen i norr. Och titta på valpar -som tyvärr var för små för att smuggla med i handväskan...


I torsdags fyllde jag år och firades med tårta och presenter både hemma och på jobbet. Sen bar det av till vackra sörmland där jag och Sota spenderade midsommar i en trädgård full av hundar och barn. Utan Julia, som åkte med Susanne till västkusten. Alltid är man minst en kort...


Och så var det ormår i år. Härliga sommar :)


 



Ovido - Quiz & Flashcards