Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Vårstädar ute

Av Linda - 7 maj 2009 17:13

Idag har vi haft strålande solsken hela dagen. M har varit här och vi har städat lite på gården och fått bort en hel del skräp. Jisses vad det ryms mycket under all den vita snön... Började kratta men insåg att det inte var nån bra dag för det, blåser alldeles för mycket :(


Scarlet var förbi en stund och lekte med Ixa och Julia. Hennes matte var i stan och roade sig och ville inte ha liten vovve i bilen hela dagen. Så det blev full fart på gården, nu är mina tjejer riktigt trötta :)


Nu jobbar jag hela helgen. Den tid som blir över efter jobb och sömn kommer gå till städ och målning. Ja, jag tänkte måla om tvättstugan. Alldeles själv faktiskt... Förhoppningsvis fastnar det lite färg på väggarna också -och inte allt på mig ;) Våren är en riktigt rolig tid att ha hus, pyssla med rabatter och titta på alla blommor som kikar fram.

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg, alla ni därute i världen :)








































 
 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

8 maj 2009 16:36

ha en fin helg du med..härligt när man fått vårstädat:)ojoj 60 mil, shit..att du orkar köra så långt!!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Gazton

Gazton

12 maj 2009 08:17

Om ni har solsken så var vänlig och skicka ner lite hit. Stackars dig som satt instängd i en bil så länge, men vad sjutton skulle du till Stockholm att göra. Inget ställe för en riktig människa =), säg åt Susanne att komma upp till friska luften istället =D

http://gaztons.wordpress.com

 
Mari

Mari

15 maj 2009 10:03

Svarar på ditt inlägg här =) Jo det är från en kull jag tingat men tiken ska inte paras förrns i maj... Men när man ändå är där nere så får man passa på att försöka träffas så jag hoppas det blir av! Saknar er däruppe och jag hoppas vi ses på sista kursdagen för Eva-Karin???

http://missbree.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards