Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Club Show

Av Linda - 21 maj 2009 18:11

Idag var så äntligen dagen för den stora utställningen. Efter en jobbnatt åkte jag hem en snabb sväng för att utfodra, rasta och hämta hundarna. Sen iväg till Vännäs, där utställningen just var på väg att börja. Jag packade upp burarna och in med hundarna, och sen satte jag mig i fiket. Där blev jag kvar en stor del av dagen, ett perfekt ställe att betrakta en utställning ifrån. Alla besöker fiket minst en gång under dagen, och de flesta har några sekunder att avvara till prat om allt mellan himmel och jord.


Andrea med barnvagn. Den lilla betraktaren är Leah.


Utställare kommer i alla storlekar :)


Många skratt blir det under dagen. Här Lina och Åsa.


Dom allra minsta bryr sig inte om själva showen

-det finns ju annat som är så mycket mer intressant.

Här Andreas lilla Alicia.


Men självklart är det ju arbetet i ringen och framförallt resultatet man är där för. För visst drömmer väl alla om att just deras hund ska koras till utställningens vackraste (eller hur? Om vi är riktigt, riktigt ärliga??)


På varje utställning hittar man minst en som önskar att dom var nån annanstans.... Tre hela ringar och ändå inget annat än massa äckliga flattar -kan man ha mer otur?? Suck....


Nu packar jag väskan och drar till Stockholm -vi kanske hörs under helgen :)




















































































































































































 
 
lina

lina

21 maj 2009 22:10

oj vad snabb du var på att blogga om idag! jag har ett helt minneskort med bilder att gå igenom, kommer ta evigheter... ;) hoppas ni får en härlig helg i sthlm så ses vi nästa helg istället. kramkram!

http://i-fokus.se

 
Erica

Erica

22 maj 2009 23:15

Ja jisses snabb du är - själv hade man inte ens hunnit hem innan du bloggat!

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lillasyster

23 maj 2009 08:00

HAHA! Julia sir faktiskt måttligt intresserad ut! Puss

 
LOTTA

LOTTA

23 maj 2009 08:52

haha så sör hon är där hon sitter och önskar att hon var någonannan stans:D kul med clubshow, såg trevligt ut:)
haha KLART alla önskar att domaren ska få en chock när han/hon ser enns hund och utbrista EXELLENTE, BRAVO, MAGNIFIKO...HONOM SKA VI HAAAAA;)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Susanne

23 maj 2009 13:09

Liten söt terrier sitter och längtar efter Susanne i Stockholm :-)När kommer hon....hm eller när kommer jag ner till den spännande staden igen.... Snart hoppas liten terrier.

 
Gazton

Gazton

25 maj 2009 00:09

Det skall böjas i tid det som krokigt skall bli =D... min lillmatte var bara några dagar när hon var på första utställningen

http://gaztons.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards