Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Min nya hyresgäst

Av Linda - 27 maj 2009 09:21

Min nya hyresgäst, Herr igelkotte, är fortfarande kvar i sin grop. Jag tror att han mår bra, det han möjligtvis kan lida av är dålig fantasi -med tanke på hans val av boende... Men igår kväll rörde han på sig och verkade relativt pigg. Så nu är frågan bara vad jag ska ta mig till med honom...


Han ser ju rätt avslappnad ut där han ligger...


Ixa har varit och tittat på honom en sväng till. Hon vågar dock inte gå nära utan står en meter från honom och sträcker på sig för att se. Om han rör sig det allra minsta så flyger hon flera meter rakt upp och ser helt förskräckt ut...det är min modiga lilla Ixa det :) Julia bryr sig inte det minsta om herr igelkotte.


Igår åkte jag till klubben för att ta hand om fiket, som det var sagt. När jag kom dit upptäckte jag att det var städdag, och i fiket satt det redan folk. Så jag hjälpte till lite med städet, planterade blommor och snackade med massa trevligt folk.


Här städas det för fullt....

Idag är det mulet och trist ute, en perfekt dag att spendera på stan. Jag måste inhandla lite nya saker nu när min väska blev stulen...



















































 
 
Ingen bild

lillasyster

27 maj 2009 13:28

Alltså vilken konsti krabat! Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards