Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

....

Av Linda - 28 maj 2009 15:28

Vissa dagar är bara för mycket. Och så lyckades jag göra lillasyster orolig också....



Tårar är bara vatten...



































 
 
lina

lina

28 maj 2009 17:26

här kommer en värmande kram. hoppas det inte är något allvarligt... :/ vi ses väl på lördag? kramkramkram!

http://i-fokus.se

 
Erica

Erica

28 maj 2009 21:15

Fast nu skrämmer du ju oss andra när du skriver så där ju :( Hoppas allt är bra med dig!

Kram

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lillasyster

31 maj 2009 17:36

ja e ju bara orolig för att du betyder så mycke för mig! önskar vi bodde i samma stad, så de sku va lättare att hjälpa varann...puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards