Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Födelsedagsfirande igår

Av Linda - 29 maj 2009 16:30


Jag gjorde faktiskt mer igår än att sörja min kotte. Jag och hundarna var hos Malin och firade hennes födelsedag. Massor av gott fika hade hon gjort, egen smörgåstårta...så gott.


Där var redan fullt av folk när vi kom, och en hel del hundar också. Så det blev kalas för mina tjejer också :)



Julia hittade till och med nån i sin egen storlek -det händer inte ofta...



Det var inte lätt att vara hund när det fanns så mycket gott på bordet, speciellt för dom som hade tillräckligt höga ben för att komma upp i rätt höjd.... Då fick man ta till charmen och hålla tummarna för att en liten smula skulle rulla förbi...



Julia hittade sin favvoplats, som prinsessan på ärten låg hon bland "sina" kuddar och spanade. För fin för att tigga med dom andra hundarna därnere på golvet....


Grattis än en gång Malin -och tack för en trevlig kväll :)





















































































 
 
lina

lina

31 maj 2009 09:10

vad synd att du inte hann komma till erica igår. :/ åker tillbaks söderut ikväll och tar med mig freja ner också. hon ska vara praktikant på iduns dagis och skolfröken när vi tränar jakt där nere. :) jag kommer inte upp förrän till semestern, dvs till midsommar.
kramkram!

http://i-fokus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards