Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Sota-debut inplanerad =)

Av Linda - 29 februari 2012 21:14

Har anmält mitt Sota-skrot till tävling. 10 dagar efter 1-årsdagen (och tillåten start) gör hon debut i Linköping. Om det går åt pipan är det inte hela världen, för 3 dagar senare kör vi tävling nummer 2!


Jag kan inte förstå hur snabb denna hund är! Nu återstår bara att se om hon har bättre tävlingsnerver än den lilla terroristen (som självklart också kommer att tävla!!)


Och på tal om terrorist så tycker jag att hon gjort stora framsteg sedan Sundsvalls-fiaskot. Kanske hon har fått en "aha-upplevelse"? Vågar man hoppas på lite mindre scenskräck nästa gång? Vore ju trevligt om vi i alla fall kunde ta oss staplande genom hennes program. Nu siktar vi inte på nästsista platsen längre -nu vill vi bara slippa bryta!!


Tjoho, fyra veckor kvar   

 
 
Marlene

Marlene

29 februari 2012 21:27

Vad kul! Men vad är det ni ska tävla då?

http://www.mafomy.wordpress.com

 
Ingen bild

Linda

29 februari 2012 21:33

Freestyle såklart =) Till en början iaf... ;)

 
Lina

Lina

1 mars 2012 21:44

Vad spännande! Vi håller tummarna!! :)

http://i-fokus.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards