Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Lillasyster och liten systerson

Av Linda - 14 november 2009 21:37

Imorgon kommer lillasyster och liten systerson på besök. Till på onsdag får jag ha dom här hos mig. Längtar så jag blir nästan tokig :) Men först ska jag jobba igenom morgondagens kundbesök, sen hem och städa lite, så lyan ser presentabel ut.


Nästa vecka är jag ledig -hela långa veckan. Efter lillasysters besök åker vi upp till Umeå. Jag hoppas verkligen att det går bra på tisdag, med Ixas veterinärbesök. Om nåt går på tok så att hon inte kan följa med upp, då blir det lite besvärligt. Känner ännu ingen här nere som jag litar tillräckligt mycket på för att lämna en sjuk hund hos. Min sjuka hund... Men resan upp måste bli av nu, för den nya ägaren vill in i huset den sista november. Tiden rullar på....


Men allt det får jag oroa mig för nån annan dag. Just nu ska jag bara njuta av vetskapen om att imorgon denna tid har jag käraste lillasyster och sötaste systersonen på besök :)


Nej, nu måste jag krypa ner i sängen, det är en dag imorgon också. Om det nu finns nån plats kvar i sängen, liten terrier verkar bara bli större och större....snart trillar Susanne ur sängen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards