Alla inlägg den 8 september 2009

Av Linda - 8 september 2009 15:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 8 september 2009 15:12

Har inte bloggat på några dagar och får världens chock när jag loggar in för att uppdatera lite. Inte bara är hela sidan helt ny, den har dessutom nytt namn. Och eftersom jag är som jag är så blir jag en liten smula upprörd. När allt som har med datorer att göra tar en evighet att lära, då vill man att det man lärt sig ska vara så som det alltid varit. Förhoppningsvis är adressen till min blogg fortfarande densamma, det lär ni väl märka. Förhoppningsvis lär jag mig detta nya snabbt. Lär också märkas...


Så till uppdateringen då. Helgen var ju som sagt min lediga tid och massor var inplanerat. Blev poker hos Marit och Kenia på lördagskvällen. Jag, Susanne och hundarna promenerade dit och spenderade några mysiga timmar vid pokerbordet innan vi återvände hem. Med tunnelbana, en liiten aning på pickalurven.... Söndagen spenderades i sängen med skallebank och lätt yrsel. Har inte varit bakis på evigheter, men det tog jag verkligen igen.


Nu är det återigen en ny vecka och jobbet är i fokus. Denna vecka är jag mestadels personlig assistent, men hinner klämma in några timmar på hunddagiset också. Och tjejerna dom hänger med var jag än är, utan att klaga det minsta. Trots att tiden ibland inte räcker för träning eller riktigt långa sköna promenader i skogen.

Ovido - Quiz & Flashcards