Alla inlägg den 9 september 2009

Av Linda - 9 september 2009 09:37

...ändå. Detta att bloggen har förändrats. Nu kan jag skriva lösenords-skyddat. Det gillar jag. För även om jag naturligtvis älskar det faktum att min blogg har läsare, så vill jag ibland bara tömma ut mitt hjärta. Utan att undra vem som läser det jag skrivit, vem som vet allt det om mig, som jag kanske ändå vill hålla för mig själv. Bloggen har blivit något av en "personlig psykolog" för mig. Det är skönt att avsluta dagen med att skriva av sig. Men vissa bitar lämnar man ju bort, just för att man inte vill dela det med världen. Och det är ju egentligen dom bitarna som verkligen behöver få plats på "pappret", känslor som måste få rinna ut och få ord. Så därför kommer det hädanefter att ibland vara lösenords-skyddat.


Avslutar med att prova lägga in en bild. Hoppas att det fungerar så som det brukar....


frasse  


Ha, detta var ju mycket bättre!! Älskar nya bloggen Skrattande


Ovido - Quiz & Flashcards