Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Linda - 6 augusti 2010 13:51

Veckan har varit rolig -och massor av frisk luft och långa promenader har jag fått. Men nog är det skönt att det är fredag! Min goa kollega Mika och bästa bossen Pernilla kommer tillbaka nästa vecka -det ser jag fram emot. Att allt så smått går tillbaka till det vardagliga -även om det ännu är många hundar som har semester.


Imorgon åker jag och mina två hårbollar till Åtvidaberg, där vi ska hälsa på Jenni och hennes hundar. Vi ska kika på agility-uppvisning och sen träna lite. Ska bli så skönt med en liten utflykt -komma bort från stan lite. Humöret har pendlat så mycket upp och ner de sist veckorna -sen jag hittade Ixas knöl. Hopp och förtvivlan -och däremellan små andningspauser då man inte orkar känna nåt alls, bara vara. På onsdag åker hon in för mer provtagning, tänkte att det kan vara värdefullt att göra nåt kul ihop innan det. Sen vet man ju liksom inte vart det bär iväg.


Bör dock ta det lite lugnt med Ixa. Susanne tyckte igår att hon blivit så trött. Förmodligen medicinen som gör det. Men det är så svårt att veta var gränsen går! Idag blev det på tok för mycket, 2 timmar promenad följt av en halvtimme i rastgården, med dagishundarna. Nu är hon helt slut. Vilket i och för sig alla dagishundarna också är....

En trött Ixa hemma i sin egen säng -i sin vanliga "sköna" sovstil ;)  







Ovido - Quiz & Flashcards