Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Freestylekurs =)

Av Linda - 13 augusti 2011 15:07

I helgen är det Freestyle med Julia som gäller. Vi har sett fram emot detta i flera år. Tänk att det ska vara så svårt att få till det??? Nu är den iaf här, vår efterlängtade freestylekurs. Och vi är verkligen redo. Många av momenten kan Julia redan, men det är värdefullt att få tips och råd och man kan alltid jobba på att förfina redan befintliga moment. Jag kände att vi gjorde stora framsteg redan idag -och Julia tyckte det var sååå kul!


Imorgon fortsätter kursen och vi är supertaggade! Det känns som om vi stått i startgroparna sedan Julia var valp, detta har ju alltid varit "hennes" gren. Sen att matte är lite motvillig...känns som en lite väl "showig" sport för blyga lilla jag... Men, men, ska det bli nån vettig träning av det hela så får jag nog allt ta och kavla upp ärmarna och satsa stenhårt för tävling.

På med hatten bara   


Kanske lyckas vi få en freestyle-tränings-grupp också, då är det slut på alla tänkbara ursäkter jag någonsin har haft!


Nästa söndag kör vi igång med Sotas jaktträning också. Så det ser ut som att vi kommer få en väldigt fullspeckad höst -jag och de mina  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards