Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Linda - 4 januari 2010 21:00

Ännu en kall vinterdag närmar sig sitt slut. Ikväll är jag trött, men känner mig lätt "upp-speedad". Dels för att jag jobbat, efter helgernas lätta schema med många lediga dagar. Nu är det fullt ös till sommaren, antar jag...suck... Men som sagt, det är inte bara därför som tankarna snurrar i 180 och ögonlocken vägrar göra som dom brukar -dvs bli tunga redan vid 19:30. Idag har jag nämligen haft besök, eller nästan iaf, och inte av vem som helst -utan av uppfödartanten! Hon hade varit i Uppsala och tog tåget förbi oss för en kopp te. Nu hann hon inte hem till oss, vi träffades på centralen, där vi tog en fika och pratade bort en stund. Det var helt underbart att se Lena igen, en trygg och stabil del av "hemma". Jag känner mig positiv nu inför våren, när tävlingssäsongen bara väntar på att få starta. Snart kommer jag förhoppningsvis att få se er alla lite oftare :)


Snart startar kursverksamheten igång också. Jag har lovat hålla två kurser för Stockholms Södra, förhoppningsvis lär jag då känna några riktiga hundnördar. Om inte annat så känns det skönt att komma igång med "instruktörandet" igen -det är ju snart ett år sen jag höll kurs sist! Jisses vad tiden går...

Ovido - Quiz & Flashcards