Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Andra varvet

Av Linda - 3 juni 2009 19:43

Idag har det städats och målats i tvättstugan -andra varvet. Gick så mycket fortare än det första :) Kan delvis bero på att jag fick "hjälp" av nyfiken svartnos...



...som sen såg ut såhär. Ixa är ju mästarnas mästare på att lägga näsan i blöt. Matte tackar för försöket till hjälp, men måste erkänna att liten svartnos var mer ivägen än till hjälp...


Om ni undrar vad terroristen gjorde medan "vi" målade om så kan jag säga att hon gjorde detta....



Nu är då tvättstugan klar. Ikväll blir det jobb och imorgon ska jag hinna packa. (Kanske slänger in den svarta i duschen också...) På fredag morgon bär det av söderut. Till min underbara. Längtar :)























































































 
 
Katrin

Katrin

4 juni 2009 19:52

Hmm jag känner igen det där med att målarhjälp, Anser lyckades smeta ner en STOR del av ryggen förra sommaren (han har faktiskt kvar några vita strån än) men man får vara tacksam för all hjälp :P

Ha det så trevligt på din resa!

Nu har jag bara 6 nätter kvar :D

http://www.savar.nu/katrinshundar

 
Gazton

Gazton

5 juni 2009 00:01

Det är alltid bra att få hjälp...även om man är mer ivägen eller inte =)....

http://gaztons.wordpress.com

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

5 juni 2009 08:55

ha en härlig helg då:)hihi..ja svartnosar o städning brukar inte passa så bra ihop;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

5 juni 2009 08:57

hihi måla mena jag förståss....;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lina, freja & idun

lina, freja & idun

6 juni 2009 19:53

hehe, duktig ixa! :D

http://i-fokus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards