Direktlänk till inlägg 6 juni 2009

Stockholm igen :)

Av Linda - 6 juni 2009 14:53

Igår packade jag in hundarna i bilen och körde neråt. I sundsvall mötte Susanne mig och sen åkte vi mot stockholm tillsammans. Resan gick riktigt bra, trots att jag körde fel inne i stockholm och blev tvungen att köra in i stan!! Lite nervöst var det, men det gick bra. Men nu blir jag tvungen att betala trängselskatt, och jag har ingen aning om hur man gör det. Förut gick man väl in på pressbyrån?? (Så gör man inte längre säger Susanne -så hur gör man då??)


Nu ska vi ta hundarna och gå ut på promenad. Sen blir det städning och dusch och göra sig fin -för ikväll ska jag bli godkänd av ännu fler vänner... Så nu åker charmen på ;)

 
 
LOTTA

LOTTA

6 juni 2009 18:38

lycka till i "godkänningssvängen"då och ha det så kul i stockholmsnatten:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lillasyster

7 juni 2009 08:13

va snällt att möta dig i sundsvall!! å du behöver no int va nervös för att träffa vännerna...di kommer att älska dig!! precis som jag! :) puss!

 
Erica

Erica

7 juni 2009 09:42

Hm... har faktiskt ingen aning om hur och var man betalar trängselskatten. Aldrig kört i Stockholm när den behövts betala.

Snart, snart har jag sommarlov och då kan vi träna massor :D Är du hemma på midsommar eller far du söderut då?

http://flatcoated.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards