Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Midsommarfint

Av Linda - 18 juni 2009 13:19

Städar både inne och ute idag, hoppas på sol till midsommar :) Gräset är klippt, grillen rengjord och huset doftar Ajax, vi är redo -vilket väder det än må bli. Scarlet är här idag, matte är och gör stan med lille Melker. Så det är inte jättelätt att städa, med tre nyfikna näsor som lägger sig i allt jag gör. Och tre som far in och ut och smutsar ner det som nyss rengjorts.... Det bästa vore ju att slänga ut dom på gården och stänga dörren, men Scarlet är något av en utbrytarkung, hon är aldrig kvar länge om man inte håller koll. Och hon har världens minsta blåsa, så det måste springas ut hela tiden.


Idag ska jag och Julia träna agility med Erica. Ska bli riktigt roligt att se om jag fått nån fart på henne.... Köttbullarna är tinade och hoppet är återfunnet, nu ska det bli agilitychampinjon av liten terrier :)



 
 
Jennie

Jennie

18 juni 2009 16:00

Japp, den lilla fröken måste ha ngt fel! Man KAN helt enkelt inte behöva gå ut så ofta som hon! Hon är makalös! Hoppas du lyckas hålla rent ändå!

Åh, vad kul! Då får du meddela hur det gick sen!!

Ha en härlig midsommar nu gumman!

Kram!

http://jennieungsgard.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards