Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Agility träning

Av Linda - 18 juni 2009 18:53

Så var vi då äntligen på agilityplan igen. Julia var så taggad, fast hon trodde nog att det var lydnad som väntade, för hon gick perfekt fot och satte sig varje gång jag stannade :) Väl på plan fattade hon dock och oj, vilken fart det var på henne idag (för att vara Julia alltså...) Vi hade så himla roligt och hon var så duktig -stolt matte är jag idag :)




Alla hinder kom hon ihåg från förra året, så vi kan fortsätta där vi slutade. Platten är ju något av en favorit, den blev hon överlycklig av att återse. Dom hinder vi får lägga ner lite mer krut på är slalom och gungbrädan (som är läskig), sen blir det väl att försöka få upp fart och att få henne att jobba lite mer självständigt, nu vill hon ha matte nära för att gå framåt.


Däcket kanske vi också får träna lite mer på -eller vad tycker ni?


Ibland blir det lite fel...


...men oftast går det precis som det ska :)


Hann träna lite lydnad ute i solen när jag kom hem också, med löp-Ixa. Det gick riktigt bra. Så nu är alla nöjda och glada och trötta, äntligen kan matte ta en tur med dammsugaren.


Jag, Ixa och Julia önskar er alla därute en riktigt solig och fin midsommar!












































































































 
 
love

love

18 juni 2009 19:05

Vilket lag hejar du på?
Jag hejar på AIK.
PS:Vad fin blogg du har.

http://aik-.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

18 juni 2009 21:11

haha underbar bild när hon hoppar brevid*fnissar* ha en underbar midsommar:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

love

18 juni 2009 21:22

ja

 
Ingen bild

Jennie

19 juni 2009 00:27

Sötnosen då! Så duktig hon är:D Speciellt när ni inte tränat på länge! Vi får ta en svng när jag kommer upp, så får du se grabben med fart i med;P

 
lOTTA

lOTTA

21 juni 2009 09:19

kul när det går bra med träningen:)hoppas att din midsommar varit fin:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lill

25 juni 2009 10:30

herregud! hon ser ju ut som värsta proffset!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards