Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Min födelsedag

Av Linda - 21 juni 2009 22:34

Idag blir jag 28 år ung. Åren rullar på fortare och fortare, man får hålla i sig för att hänga med. Dagen har varit helt underbar. Fick frukost på sängen av underbar flickvän, sen mys med hundarna innan vi klev upp och åkte in till stan för att inhandla tårta.


Solen bestämde sig för att gratulera mig på min födelsedag, det har varit varmt och somrigt ute hela dagen.


Världens finaste Ixa


 

Världens finaste flickvän och världens finaste Julia :)


Annie, Erik och Melker från granngården kom för att gratta mig. Det gjorde också Lena, Erica och Malin, som hade med sig sin Ida.



Eftersom vi hade sån tur med vädret så satt vi naturligtvis ute.


 Erik och Melker -världens coolaste hårdrocksunge :)


Bortskämd blev jag med presenter också. Av Susanne fick jag den vackra midsommarbuketten (som var rosa och innehöll mina tre favoritblommor, lilja, gerbera och ros) och en superliten extern hårddisk med superstort utrymme. Och den var vit och jättefin :) Så nu kan jag spara allt mina bilder och slipper oroa mig för att datorn ska krascha och ta med sig dom i fallet.

Av grannarna fick jag en jättefin ljuslykta och av övriga vänner fick jag ett presentkort på Expo, så att jag kan köpa resterande delar till min servis.


När alla åkt hem till sitt tände vi grillen. Är det sommar så är det :)



I ett land som Sverige ska man aldrig ta solen förgiven, när den väl tittar fram spenderar man så mycket tid som möjligt utomhus. Hacka lök går lika bra ute som inne ju :)


Här sitter en hoppfull flat, grillad kyckling -det gillar hon :)


Nu har jag skjutsat in Susanne till tågstation, hon tar nattåget hem igen. Helgen har varit intensiv, solig, varm, molnig, glädjefylld, kärleksfull, uttröttande och uppiggande -allt på en gång.

 
 
Ingen bild

Camilla Karlsson

22 juni 2009 21:33

Grattis på födelsedagen i efterskott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards