Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Gott Nytt År!!

Av Linda - 31 december 2009 15:47

Så har vi kommit till årets sista dag. Imorgon skriver vi år 2010. Personligen älskar jag nyårsdagen. Jag spenderar helst dagen med att minnas året som ligger bakom mig, drömma om framtiden och (förhoppningsvis) njuta av nuet. Ett helt år ligger framför mig, oskrivet, orört. Med detta året ännu starkt i minnet kan jag säga att mycket kan ske på 365 dagar. Mer om detta kommer i morgondagens blogg, då jag tänkte minnas det gågna året "på papper" denna gång.


En nyårspresent värd att nämnas har jag fått av min vackra, starka, fina, underbara kärlek. En hel påse lyx från LUSH. Tvålar, massageolja och badbomber i massor. Så igår blev det en lyxig LUSH-massage följt av ett lyxigt LUSH-bad. Nu är jag ren i både kropp och själ, inför det nya året :)


Kvällen spenderas i hemmets trygga vrå, med min lilla familj på två hundar, en flickvän och en skalbeklädd, lättretad Frasse.


Till alla som rört eller berört mig, vandrat in i mitt liv för att stanna eller bara passerat på sin resa vill jag nu önska ett


GOTT NYTT ÅR!!


och en bra början på 2010.


 
 
Placebohoe

Placebohoe

31 december 2009 16:07

Gott nytt år :)

http://placebohoe.blogg.se

 
Marlene

Marlene

31 december 2009 18:19

Gott nytt år!!!

http://www.mafomy.wordpress.com

 
Camilla

Camilla

31 december 2009 21:44

Gott nytt år!

http://www.freewebs.com/ambulldog

 
Gunnel Punnel

Gunnel Punnel

1 januari 2010 09:35

Gott Nytt År till dig, Tintin och jyckarna! Tappade bort din bloggadress för bra längesedan (klantigt :) ) med nu fick jag ju den tillbaka. Måste få säga att du skriver jäkligt bra. Snyggt språk och charmigt berättat. Kram till er alla!!

http://blogg.aftonbladet.se/gunnel

 
Ingen bild

Jennie

1 januari 2010 13:39

GOTT NYTT ÅR TILL ER MED!

Ja, nu får ni allt ta och pallra er ner hit snart;P Skulle vara jätte skoj!

Hoppas att ni hade en härslig kväll igår.

Kramen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards