Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Linda - 1 augusti 2009 09:06

Jag tror att jag igår fann årets prides största ögonblick -för mig iaf. Gick förbi Magnus Betnér igen, och hur det nu gick till så stod jag helt plötsligt och fotades med honom :) Jag tror jag blir en liten smula bi faktiskt, så underbart rolig, snabb och -ja snygg, är han. Alltid uppdaterad, alltid kunnig, alltid huvudet på spiken. Han är sveriges utan tvekan bästa komiker någonsin!



Annars var kvällen rätt avslagen musikmässigt. Petter och Meja uppträdde, det var inga problem att komma längst fram till scenen -och det säger väl allt. Vi gick runt bland tälten istället, köpte Onico och fick en film, letade efter regnbågsfärgade scarfes till hundarna -men dom var slut :(

Kvällen spenderades med Gunnel och Karina, underbart roliga och ett sånt där par som ger hopp om livslång kärlek. Så fina dom är mot varandra, och dom har varit tillsammans i 12 år!!


Vi hade tur med vädret igår också. När vi satt på kullen utanför området föll stora, tunga droppar en stund. Men vi satte oss under ett träd och höll oss torra. Sen var det helt okej väder tills vi vände hemåt.



Idag är det dags för paraden. Himlen ser ruskigt mörk ut, så nu måste garderoben gås igenom, har ingen aning vad jag ska ha på mig... Vi kommer kanske att åka flak, med RFSL norrland :) Eller så går vi. Hur som helst så är jag säker på att det kommer vara en upplevelse att minnas.

Ovido - Quiz & Flashcards