Alla inlägg den 2 april 2009

Av Linda - 2 april 2009 20:59

Idag har jag varit hos Lena hela dagen och agerat valp-nanny. Lena kom förbi ett par timmar och vi tog en kort promenad med (nästan) hela gänget. Stackars Ixa fick sig en rejäl "utskällning" direkt hon hoppade ur bilen. Hon blev så förskräckt så hon ville hoppa in igen, detta trots att hon hatar att hoppa in i bilen. Vi fick dock med henne till slut, hon var låg ett tag innan hon skakade det av sig och busade med gänget.


Valparna har hunnit växa till sig riktigt rejält nu. Jag kan sitta och titta på dom hur länge som helst, och man kan ju inte hålla "tassarna" borta från dom heller :) Skriker högt gör dom när dom små magarna är tomma, vilket dom verkar vara mest hela tiden.


Full fart i valplådan :)


En liten linslus :)


Skulle ha tränat ikväll, men jag valde att skippa det. Dels för att jag har en fruktansvärd träningsvärk idag (man är nog inte så vältränad som man trodde....) men också för att mina hundar har suttit i bilen så länge idag. Så ikväll är det bara jag och tjejerna som gäller :) Jag får prova yogan på söndag istället.
































































Ovido - Quiz & Flashcards