Alla inlägg den 8 april 2009

Av Linda - 8 april 2009 19:00

Igår hade vi besök av Scarlet hela långa dagen. Jag som hade jobbat tänkte sova några timmar på förmiddan, men det var inte helt lätt. Trots att Ixa och Scarlet fått rusa av sig en bra stund innan vi kröp ner så blev det en hel del tugg innan ögonlocken åkte igen. Ixa satsar på Scarlets öron (dom är ju stora och mysiga) och Scarlet satsar på vad hon får tag i. Matte fick ryta till några gånger innan lugnet la sig i sovrummet. Några timmar senare vaknade vi och tog en promenad i skogen.


Scarlet -Ixas bästaste vän


Även när hon sitter ner så är hon på helspänn, det kan ju komma en Scarlet flygande bakifrån ;)


Och här har vi lilla Ferdinand Julia. Hon är en mogen dam och ägnar sig inte åt barnsligt, förödmjukande bus....


På kvällen var det jobb igen och mina tjejer skulle vara hos Malin över natten. När vi skulle hoppa in i bilen upptäckte jag att Gamla Bettan har kommit på nya sätt att irritera mig -bakluckan gick inte att öppna. Jag ryckte och jag slet, låste och låste upp -men inget hände. Hon börjar skaffa sig lite väl stor personlighet, den gamla damen... Så vad gör man, Ixa fick åka baksäte och det gick ju bra det med.


Idag har jag städat och fixat lite mer inför Saras besök (imorgon kommer hon!!!) Fick även hjälp av snäll granne att möblera om lite...man får flytta runt dom möbler man har så det blir bra ;)







































































































Ovido - Quiz & Flashcards