Alla inlägg den 13 april 2009

Av Linda - 13 april 2009 18:37

Jag, Erica, Error, Harry, Ixa och Julia tog en promenad runt bussjö-banan. Dvs. runt sandig, lerig, grusig, blöt, dyig och allmänt äcklig bana. Det var längesen jag gått en så trevlig promenad :) Det tyckte alla hundar också, alla förutom Julia vill säga -hon trippade lite surt bakom oss och ville helst

bli buren över de största pölarna. Ja, över de små också förstås ;)


 När promenadstigen ser ut såhär.....


 

 ....och flattarna beter sig såhär....


...blir resultatet det här :)


Även liten terrier blev smutsig. Det är inte lätt att ha korta ben när smutsen går högt upp :)


Inte ens mattarna kom undan. Så här fina var Ericas skor...och mina såg inte bättre ut....


Solen sken från klarblå himmel och det var varmt och skönt ute. Erica och jag hade massor att prata om, naturligtvis... Vem vore jag utan mina kloka, underbara, lojala vänner??
































































































































































































Av Linda - 13 april 2009 13:52

Blev en något omtumlande påsk detta år. Snön har sjunkit undan med många centimeter, haft trevligt med goda vänner, blivit moster :) och singel :( 


Då det är alltför svårt att skriva om och alltför deprimerande att läsa om så struntar vi i det. Sätter in ännu en bild på litet underverk istället.


Svårt att va nere när man ser nåt sånt här ;)





























Ovido - Quiz & Flashcards