Alla inlägg den 11 april 2009

Av Linda - 11 april 2009 02:30

 Bebis har kommit! Jag är numera moster och lilla lillasyster är mamma! Livet har förändrats på ett sätt som gör att det aldrig mer kommer att bli detsamma :) Min lilla syster har blivit mamma!! Jag har blivit moster!! Till en "liten" pojke på 4040 gram, 56 cm lång, han föddes vid halv ett natten mot fredag. Bara en sån sak, jag har aldrig tidigare varit intresserad av vikt och längd, det har inte känts nära på det sättet. Men min älskade syster har tagit mig med på denna resa, med läkarbesök, skratt, tårar och allt. På nåt sätt är jag delaktig i detta, mitt blod rinner i lilla systersons vener, vi är familj. Min lycka känner inga gränser, jag har aldrig sett den lille, men jag vet redan att jag älskar honom. Jag kommer göra mitt bästa för att skydda honom från allt det som kan tänkas vara farligt, men jag ska ändå försöka vara en "cool" moster ;) Jag ska älska denna pojke med hela mitt hjärta och jag ska aldrig glömma den lycka jag kände när han kom till jorden.

Pappa Tony med liten nyfödd bebis :)


Tack till syster för att du tagit mig med på denna otroliga resa :) Inte visste jag att ett nytt liv kunde betyda så mycket! Jag älskar dig!!























Ovido - Quiz & Flashcards