Alla inlägg den 9 april 2009

Av Linda - 9 april 2009 13:05

Syster ringde imorse, nu ligger hon på BB och väntar på att värkarna ska komma igång. Hon har gått över tiden och får nu hjälp på traven för att få ut liten bebis =) Så nu blir det många långa nagelbitar-timmar tills bebis är ute och jag är moster. Syster är lugn och mycket uttråkad, blivande moster är sjukt nervös och orolig. Föder folk verkligen barn varje dag? Det känns ju som om min lillasyster är den första i världen som gör det... Hoppas, hoppas allt går bra!!


Har roat mig med att bada hundarna idag, dom ska lukta gott nu när Sara kommer. Om ett par timmar ska jag in till stan och slå mig fram på systemet...lär ju vara en hel del folk där... Varför är alla ute i sista minuten?? (För det är ju inte jag ;)) Sen till flyget för att hämta Sara :)


Alla därute, håll tummar och tassar för min lilla syster -det är en order ;)

Ovido - Quiz & Flashcards