Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Vårpromenad

Av Linda - 13 april 2009 18:37

Jag, Erica, Error, Harry, Ixa och Julia tog en promenad runt bussjö-banan. Dvs. runt sandig, lerig, grusig, blöt, dyig och allmänt äcklig bana. Det var längesen jag gått en så trevlig promenad :) Det tyckte alla hundar också, alla förutom Julia vill säga -hon trippade lite surt bakom oss och ville helst

bli buren över de största pölarna. Ja, över de små också förstås ;)


 När promenadstigen ser ut såhär.....


 

 ....och flattarna beter sig såhär....


...blir resultatet det här :)


Även liten terrier blev smutsig. Det är inte lätt att ha korta ben när smutsen går högt upp :)


Inte ens mattarna kom undan. Så här fina var Ericas skor...och mina såg inte bättre ut....


Solen sken från klarblå himmel och det var varmt och skönt ute. Erica och jag hade massor att prata om, naturligtvis... Vem vore jag utan mina kloka, underbara, lojala vänner??
































































































































































































 
 
Erica

Erica

13 april 2009 21:30

Bilderna säger allt - jag behöver nog inte nämna hur eländig min hall är just nu?

Det var en hel-härlig promenad, sol och mkt prat förstås.

Kram Erica

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

14 april 2009 14:25

vilken härlig prommis:D fina vänner e guld värt, tur att man har dem:)härligt för flattarne att få lubba runt i vattnet:Dförstår att de njöt..hihi, tungan ser ut som en slips nästan:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lillasyster

15 april 2009 08:28

Härligt ni ser ut att ha de i lervällingen!;) kan tänka mig att Ixa stortrivdes! hon e en rikti lortgris!;)
puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards