Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Sjuk -igen *suck*

Av Linda - 16 april 2009 15:36

Har gått och blivit riktigt förklyld...typiskt, nu när jag har en så rolig helg framför mig. Jag som tagit semester och allt, snacka om orättvist. Har känt febern smyga sig på och bunkrat upp med sån där förkylningsmedicin och C-vitamin. Sitter nu i soffan med täcket på och tycker oerhört synd om mig själv. Såna här dagar saknar jag min mamma, ingen kan tycka synd om lilla mig så som hon kunde :) Och att va sjuk och inte ha nån som tycker synd om en -det är riktigt, riktigt sorgligt....


Lever för tillfället genom min nya systerson och alla bilder som dyker upp i min in-box. Sån tur att jag har detta lilla mirakel i mitt liv, annars hade det känts rätt kämpigt just nu. Förstår om ni är less...men det är inte jag, så här kommer fler bilder ;)



Detta är nåt nytt, lillasyster med vagn. Jag tror tösen har blivit stor nu ;)


Ja, nu börjar han ju nästan se lite mänsklig ut lilleman :)


Håll nu tummarna för mig så att jag kommer mig ut på Babylon imorgon och Lenas fest på lördag... Åtminstonde Lenas fest måste, måste jag orka med...men om jag sover riktigt mycket tills imorgon så kanske jag hinner bli frisk?? Ja, den som lever får se....































 
 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

16 april 2009 17:02

jag håller tummarna för att du blir frisk fort..å gud så söt han e lilleman:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

16 april 2009 17:46

OOO, så söt han är lille systersonen, självklart ska du vara en stolt moster nu! Och Tiina en stolt mor såklart. Maken till söt liten kille, och så mkt hår! Visst kommer de på besök och visar upp honom :-)

 
Ingen bild

Camilla Karlsson

18 april 2009 16:57

Grattis till lilla systersonen, han är sååå söt!
Va tråkigt att du är sjuk, hoppas det går över fort...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards