Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Nattsuddar

Av Linda - 28 april 2009 02:41

Sitter på jobbet och känner mig allmänt uttråkad, ensam vaken i en så tyst värld... Lyssnar på musik som vacker tjej gett mig och längtar till helgen. På torsdag åker jag och hundarna mot stockholm, där vi stannar till lördag. Sen bär det av till Åland, äntligen ska jag få se liten systerson :) Och spendera några sköna dagar med båda mina syskon -känner mig smått bortskämd. Har jag tur fastnar en söt liten kille vid namn Noah på bild också, så att världen får se min brorson :) Är man gammal när man är både faster och moster?? I så fall måste jag nog erkänna att jag älskar att vara gammal ;)


Idag har jag njutit av min återfunna träningsmotivation. Ixa och jag har så roligt tillsammans i träningen nu igen. Längtar till agilityn kommer igång, är så himlars nyfiken på om Erica kan utföra mirakel och få fart på liten soffkudde terrier :)

 Så har jag hållit kurs idag också. Efter en sommarhelg i Stockholm glömde jag bort att jag var norrlänning och lämnade dom varma kläderna hemma. Jisses, vad jag frös!! Men roligt var det -och det är väl det som räknas.

 
 
lotta

lotta

28 april 2009 06:52

jag var oxå i Stockholm hela helgen...men jag hade inte lika mysigt som du..för jag jobbade ju bara..nästa vecka är det kurs å då e jag ju iallafall ledig efter kl 17..men får nog inte så mysigt ändå..ensam som man är..:(

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lillasyster

28 april 2009 19:07

INt e du gammal! du e rik!;)
puss!

 
Jennie

Jennie

28 april 2009 22:02

Jag hoppas VERKLIGEN inte att man är gammal när man är både faster och moster! Hehe

Härligt att det känns så bra med träningen! Själv har jag haft agility-träning ikväll...går frammåt iafall! Så det är kul! Snart dags att börja tävla:D

http://jennieungsgard.blogg.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

29 april 2009 07:18

kul att få träffa lillagudsonen:)Haha, jag hade glömt bort...så det var tur att nya skorna låg i påsen med gamlingar som skulle fram...;)ha det fiiint :)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Erica

Erica

29 april 2009 15:58

Äh min yngsta morbror var morbror redan när han föddes och han var då inte speciellt gammal då :D

Syns ikväll!

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Mari

Mari

1 maj 2009 22:59

Neej vad spännande är det första gången du träffar systers bäbis? Hoppas ni får det underbart! Svar på din fråga om valp så blir det en jakt labbe mot sen sommaren/hösten =) Sååå spännande!

http://missbree.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards