Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Linda - 9 oktober 2009 19:39

Imorgon smäller det. Äntligen är det dags för mig och Ixa att ta våra första stapplande steg som ett tävlingsekipage. Nu idag och ikväll har jag känt mig förvånansvärt lugn. Vi var ute på klubben efter jobbet och körde igenom programmet. Fick också chansen att köra en platsliggning med en rottis :)


Jag tror att vi kommer få rätt fina poäng på läggandet och inkallningen. Apporten finns risken att vi nollar, men jag är bara glad att hon äntligen börjar fatta vad den handlar om. Nu tycker hon iaf den är rolig :) Ställandet kan vi få rätt höga poäng på om det går som det gick idag på träningen. Nu hänger ju en stor del av poängen på mig -det finns risk att mina nerver får allt att gå åt skogen. Men,men...om man inte tränar blir man aldrig bättre.


Vi ser iaf fram emot morgondagen. Och det är väl det som är det viktiga -att det är roligt och inte ångestfyllt. Nu ska jag fortsätta packa morgondagens väska och sen kryper jag ner i soffan med hela familjen. Imorgon blir det upp i ottan och ta en promenad med Stor Svart innan vi åker till Farsta och tävlar....

 

Glöm inte hålla tummar och tassar för oss nu!!!

Ovido - Quiz & Flashcards