Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Lördag kväll på stan

Av Linda - 4 oktober 2009 18:22

Igår fick jag äntligen, äntligen besök från norr. Smet en timme tidigare från kursen för att hinna hem och duscha, sen iväg till centralen. Det var så skönt att träffa vänner igen. Trygghet och glädje. Det var Sebbe, Lina, Annie och lille Melker. Vi gick på Narknoi och åt god thailändsk mat. Pratade och skrattade och hade trevligt. Kändes nästan som om man var i Umeå :)


  

Annie och Sebbe på Narknoi

 

Efter middagen åkte vi tillbaka till centralen där vi plockade upp Susanne som slutat jobbet. Vi fortsatte till Frey's där vi tog en öl och sen följde jag och Susanne Sebbe och Lina till pendeln. Lite tårögd blev jag när jag såg dom gå genom spärrarna. Och lite ensam kände jag mig. Usch vad jag saknar alla er däruppe :( Men det var en grymt rolig kväll!


  

Lina och lille Melker.....

 

  

...som gick laget runt :)

 

Nu hoppas jag att veckorna går fort så att jag snart får se er alla igen. Siktar på att komma upp i slutet av oktober. Om allt går som det ska...

 
 
Marlene

Marlene

4 oktober 2009 19:16

Tack, vad roligt att jag kunde få dig på andra tankar! :D

Det är sant, visst är det sunt att vara nervös och pirrig i magen, men egentligen vems liv svävar i fara? Det ska ju vara kul och kul är det om man inte tar för allvarligt på saker och ting! Går det bra så var glad över det, går det dåligt, bryt ihop, kliv upp igen och lär dig till nästa gång ;)

Trevligt med besök från norr! Känner också enorm saknad trots att jag har många fina vänner här i stan så är det inte riktigt hemma när man inte har de närmaste hos sig!

http://www.mafomy.wordpress.com

 
Jennie

Jennie

5 oktober 2009 00:03

Min lilla skrutt! Saknar honom kan jag säga! Ser ut som att ni hade trevligt:D Alltid kul att få långväga besök!

När tror du att du kan komma hit då??

Kramen!

http://jennieochjig-saw.blogspot.com

 
lina

lina

6 oktober 2009 15:22

goaste vännen! det var såå roligt att träffa er alla i helgen, och vi ses ju snart igen i slutet på oktober! men jag vet precis hur det är att flytta ifrån och inte kunna få umgås med vännerna som man är van vid. det är inte roligt och man saknar alla jättemycket. vilken tur att vi kan träffas ändå, även om det inte blir lika ofta. och vem vet, har jag ork i kroppen och pengar i december så kommer jag eventuellt ner till stockholm då med för att titta på alla fina hundar på utställningen i älvsjö. och vi ses väl då? :)
kram!!

http://i-fokus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards