Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Linda - 1 februari 2009 14:49

Solen har återvänt till Norrland! Nu finns det hopp för våren :) Naturligtvis var vi tvungna att gå ut och njuta av det fina vädret. Med oss på promenad fick vi grannens hund, så det blev full fart.



Tänk så mycket lättare allt känns bara för att solen är framme och himlen är blå...


När jag lämnade tillbaka lånad hund bjöds jag på te och fick hålla liten Melker. Man kunde nästan tro att han var hundvalp så fort som han växer :) När det var dags för blöjbyte passade jag på att smita -det finns ju trevligare saker att pyssla med när solen skiner :)


Ikväll ska jag träffa en kompis som jag inte sett sen jul. Det ska bli riktigt kul, men jag missar kvällens kurs :( Den här veckan har jag lyckats dubbelboka hur mycket som helst...jag som alltid kollar kalendern hundra gånger innan jag bokar in nåt... Nu är denna kompis också rätt upptagen, så det är svårt att hitta en tid som passar båda. Dessutom är hon "icke-hundmänniska", vilket gör att man inte ses så ofta. Det blir ju lätt så, hundvänner tränar man ju med och går på utställning med och tävlingar och allt möjligt kul. Ikväll blir det minimalt med hundsnack -såna vänner behövs också :)

















































Ovido - Quiz & Flashcards