Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Linda - 6 februari 2009 19:01

Igår fick jag se Norrköping. Gick runt i flera stora gallerior, hyrde film och gick in i Norrköpings lilla tebod. Köpte tre olika tesorter, två röda och ett grönt chai.


Spårvagn -så exotiskt för en norrlänning :)


Kolla in P-huset -där skulle jag vilja köra...


Åt en supergod räkmacka på fik innan vi åkte tillbaka till Hageby där Sara bor. Kvällen spenderades framför TV:n, vi såg två skräckfilmer -även om den ena fick oss att skratta så vi skrek....och en dansk komedi som var hysteriskt rolig. Men det kanske berodde på att klockan var "mitt i natten". Filmen hette iaf Nynne -se den och döm själva. Jag har då ont i magmusklerna idag iaf :)


Inatt påbörjar jag hemresan. Åker härifrån vid halv fyra, buss in till Stockholm och sen flyget hem till Umeå. Imorgon blir det sen att sova några timmar innan kvällens fest. Och gosa med hundarna förståss.....saknar...

























































Ovido - Quiz & Flashcards