Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Linda - 14 februari 2009 17:35

Idag har jag varit pigg -piggelin, trots att jag jobbat inatt. Vädret var så underbart så vi tog en lång promenad. Passade på att fortsätta träna hur man går lös längs vägen, samt sättande på avstånd -Ixa klarar det på 15-20 meter nu och hon sitter kvar tills jag kommer fram :)


Kallt var det idag också -så det blev dunväst på för frusen Julia...


På eftermiddagen fixade jag till frillan och tog fram det glittrigaste jag äger ur garderoben -för då var det dags för utställning. Och inte vilken utställning som helst, nej nu skulle västerbottens vackraste veteran koras. Ericas Harry var en av de utvalda för att tävla om detta fina pris, så det var klart man skulle vara med och hejja på :)


Harry skulle också "glittras till". Guldglitter på en guldgosse :)


Erica och Harry i ringen. Trots glitter, charm och utseende så gick dom inte vidare :( Nåja, alla domare har ju inte samma smak...


Lena, jag och Erica.


Som vanligt får man se massor av trevliga, vackra hundar på utställning. Och andra som kanske inte riktigt faller en i smaken... På denna -lite speciella- utställning var det också kul att se hur människorna såg ut, eftersom temat var glitter och glamour. Det var allt från "svarta dressen" till balklänning, tur att jag inte gick i jeans...


Vem som blev västerbottens vackraste veteran? Det minns jag faktiskt inte. Men om det vore upp till mig, ja då hade den här killen vunnit....



























































































































































































































































Ovido - Quiz & Flashcards