Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Linda - 18 februari 2009 20:23

Blev ingen inomhusträning idag pga. strul med nyckeln. Däremot blev det lite mer allmänlydnad. När vi ändå var där (utanför) tränade vi lite koppel och kontakt i störig miljö. Gick jättebra :) Sen åkte jag och handlade, så nu har jag massor av tid imorgon till städning....


Köpte en liten present till Sara som jag ska skicka iväg imorgon. Nu måste jag bara hålla mig från att säga vad det är, till dess att den kommit fram. Hur jag nu ska lyckas med det....Den lär ju inte vara framme fören tidigast fredag. Om jag ska lyckas bevara hemligheten bör jag nog inte prata med henne innan den kommit fram...och det går ju inte. Jag ska göra mitt bästa för att lägga band på mig! Härmed förseglas min mun!!




 

Av Linda - 18 februari 2009 14:38

Ringde lillasyster idag för att höra vilken tid hon vill ha hämtning på flyget imorgon. Det visade sig att hon inte behöver hämtning imorgon...för hon kommer först på fredag!! Smått förvirrad Linda... Så nu har jag ännu mera tid att skjuta upp städning och handling innan syster kommer :)


Fortfarande kallt så in i norden här uppe i norr. Gör nästan ont att vara ute på promenad, det biter i kinder och läppar. Hundarna verkar däremot inte ha nåt emot kylan, till och med liten Lulia var oklädd idag och det gick bra. Det gäller bara att aldrig stanna upp för då fryser man fast...


Ikväll är det forslunda och jag har ansvar för nyckel och träning. Innan dess blir jag väl hemma och funderar på om jag ska börja städa eller ej...lutar mot ej...Det är ju en dag imorgon också ;)


Nu ska jag ta mig en kopp te och sitta och filosofera en stund.

















































Ovido - Quiz & Flashcards