Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Förvirrad -vem jag?

Av Linda - 18 februari 2009 14:38

Ringde lillasyster idag för att höra vilken tid hon vill ha hämtning på flyget imorgon. Det visade sig att hon inte behöver hämtning imorgon...för hon kommer först på fredag!! Smått förvirrad Linda... Så nu har jag ännu mera tid att skjuta upp städning och handling innan syster kommer :)


Fortfarande kallt så in i norden här uppe i norr. Gör nästan ont att vara ute på promenad, det biter i kinder och läppar. Hundarna verkar däremot inte ha nåt emot kylan, till och med liten Lulia var oklädd idag och det gick bra. Det gäller bara att aldrig stanna upp för då fryser man fast...


Ikväll är det forslunda och jag har ansvar för nyckel och träning. Innan dess blir jag väl hemma och funderar på om jag ska börja städa eller ej...lutar mot ej...Det är ju en dag imorgon också ;)


Nu ska jag ta mig en kopp te och sitta och filosofera en stund.

















































 
 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

18 februari 2009 15:26

det där sista lät så skönt...dricka kaffe o filosofera:) ha det fiiint!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

18 februari 2009 19:07

tack snälla du för den fina presentationen:) vad glad jag blir att du tog dig tid:) jättekul att få veta lite mer om sina bloggvänner:)kram på dig!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards