Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Linda - 8 februari 2009 11:26

Lördag morgon vid halv fyra tog jag taxi in till busstation för att därifrån bege mig mot stockholm och arlanda. Hemresan gick över förväntan. Fick sitta nån timme på arlanda, men Sara hade skickat med mig en bok så den tiden gick fort.



Väl hemma blev jag mött av Uppfödartanten...så skönt det kändes att vara hemma då :) Vi åkte hem till Lena där jag fick lunch. Madde kom med Julia, som visserligen blev glad att se mig, men när hon hälsat var det bara Madde som gällde....matte svartsjuk.... Ixa var glad att se mig också, men när Lena började med maten parkerade hon sig så att hon noga kunde följa köksbestyren. Jag var iaf glad att se hundarna, tänk att man kan sakna nån så mycket. När man lever med hund är man ju van att aldrig vara ensam, att alltid ha nån runt benen, nån som pockar på uppmärksamhet eller lägger huvudet i ens knä.


Sebbe och Lina kom förbi också. roligt att se Lina igen :) Jag blev sittande hos Lena till halv fyra, då fick jag skynda mig hem för att hinna bli klar till kvällens fest.



God mat och goda vänner, en perfekt lördagkväll. Eftersom jag vid det laget led av allvarlig sömnbrist så blev det ingen alkohol....och ögonlocken började hänga vid bolibompatiden....Så det blev en tidig kväll för mig, men vi hann boka in datum för nästa fest och då ska jag vara piggheten själv.


Erica, Madde, Lena, Mari, Åsa och Lina.


Trots tröttheten var jag tvungen att prata lite med Sara när jag kom hem. Jag halvsov i luren till tretiden inatt, då hade jag varit vaken runt 34 timmar... tror ni att jag somnade ganska fort eller??

























































































































































































































Ovido - Quiz & Flashcards