Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Linda - 11 februari 2009 17:56

Dagen har varit lugn. Vakade av imorse, men kunde inte låta bli att sova några (läs många) timmar. Så nu är jag pigg och lär så fortsätta vara stora delar av natten...


Tar en riktig "lat-dag" idag :) Så skönt, då det har hänt massor de senaste veckorna och jag aldrig verkar ha haft tid att sätta mig ner och andas. Hundarna är helt med på slappardag, Julia ska snart, snart, snart börja löpa så hon är dö-trött. Ixa rapar fortfarande hästbajs efter gårdagens stalltur med Emma....Tydligen är hon jätteduktig när hon följer med på ridtur, springer så lugnt brevid hästen bara :) Min lilla vovvis...


Måste prata med Sebbe i veckan, mitt virusskydd går ut om 5 dagar....roligt värre.... Imorgon har jag två kurser, en mellan sex och åtta, och en mellan åtta och tio. Först är det lydnadskursen, sen är det en allmänlydnadskurs för instruktörer -där vi kommer få ta del av nytt material m.m Jag tror att Julia ska få följa med på den -den bortskämda lilla råttan kan behöva damma av allmänlydnaden :) Om hon inte börjar löpa då förståss...


Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och se om det finns nåt vettigt på TV:n, det är onsdag va?? Hmm....jag har ingen koll på tablån....



Sara gav mig en ängel. Vacker -eller hur?

























































Ovido - Quiz & Flashcards