Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Hemligheter

Av Linda - 18 februari 2009 20:23

Blev ingen inomhusträning idag pga. strul med nyckeln. Däremot blev det lite mer allmänlydnad. När vi ändå var där (utanför) tränade vi lite koppel och kontakt i störig miljö. Gick jättebra :) Sen åkte jag och handlade, så nu har jag massor av tid imorgon till städning....


Köpte en liten present till Sara som jag ska skicka iväg imorgon. Nu måste jag bara hålla mig från att säga vad det är, till dess att den kommit fram. Hur jag nu ska lyckas med det....Den lär ju inte vara framme fören tidigast fredag. Om jag ska lyckas bevara hemligheten bör jag nog inte prata med henne innan den kommit fram...och det går ju inte. Jag ska göra mitt bästa för att lägga band på mig! Härmed förseglas min mun!!




 

 
 
Katrin

Katrin

19 februari 2009 14:33

Känner igen det där med presenter.. jag har en syster som är likadan, hon kan inte köpa någonting utan att fullkomligt längta ihjäl sig :) men det är en trevlig egenskap!

http://www.savar.nu/katrinshundar

 
lotta med juni o cola o Tuvaluva ;)

lotta med juni o cola o Tuvaluva ;)

19 februari 2009 14:56

haha snacka om att ge med glädje;)ha det fint:):)

http://juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards