Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Engelska eller svenska??

Av Linda - 10 februari 2011 18:50

Är riktigt peppad på freestyle för tillfället. Låten är vald, vilket gör mycket. Nu vill jag få ihop ett program. Så vi leker lite till låten, provar oss fram -nybörjare som vi är på detta, både Lullsan och jag.


Nu är frågan -engelska eller svenska?? Var helt inne på den svenska versionen först, men nu när jag lyssnat på den engelska så blev jag så kär i den också....



Energin är ju densamma, men på nåt sätt så låter den ändå en aning gladare på engelska... Nåja, jag antar att jag hinner fundera några varv, vi har ju inget program ännu. Men att träna till låten är riktigt kul!


Idag har vi börjat få lite koll på detta med att korsa frambenen. Kan köra upp till 3 innan belöning -bra tycker jag när vi började med det igår! Vi har också börjat träna bakdelskontroll. Har nog aldrig tänkt på hur dåligt ställt det är med Julias bakdelskontroll.... Så nu åkte tjocka boken fram och så snurrar vi runt, runt -eller det är målet iaf ;)


Julia tycker det är så kul att träna med mig igen. Har ju varit lite dött ett tag, för hennes del (ja jag har dåligt samvete!!) Nu ligger hon och sover och jag viskar, "orkar du träna en gång till" -upp flyger liten terrier och ner på mattan, bruna pigga ögon tittar förväntansfullt på mig :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards