Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Klubbfest och Gaygala

Av Linda - 19 februari 2011 23:24

19 492 steg


Ikväll har jag varit på årsfest på klubben -brukshundklubben alltså. Det var en mycket trevlig tillställning, med supergod mat och trevligt sällskap.


Kom hem i tid för slutet av Gaygalan, som detta året sändes på Tv4. Glittrande, rörande, roligt och strålande, underbart uppiggande -som vanligt. Och mycket, mycket bättre när det är lite mera påkostat!!!


Imorgon berättar jag kanske lite mer om dagens mycket trevliga hundpromenad.... Min nyfikenhet fick frispel vilket resulterade i en utflykt till högdalstoppen, där vi gick upp och ner bland kullarna, och slutade med ett samtal till min kära sambo -som fick kolla upp på eniro vart vi var nånstans... En promenad som beräknats ta 1½ timme tog det dubbla...tur man har en förstående sambo!! Men som sagt -mer om det imorgon.


Nu ska tanten krypa isäng ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards